Warning: A non-numeric value encountered in /home/xwb905823ro/public_html/wp-content/themes/startit/framework/modules/title/title-functions.php on line 446

Magazine Online Fara Limitari

Vrei un magazin online personalizat care sa vanda?

Alege unul dintre pachetele noastre de mai jos si ai 30% reducere.

START-UP

2450€

PROFESSIONAL

4950€

BUSINESS

9950€

Discount 30%

1715€

3465€

6965€

Economisești

735€

1485€

2985€

Timpi de livrare 30 de zile 60 de zile 90 de zile
Design Responsive și structură personalizată.
Stabilim împreună direcția de design și aranjarea paginilor și a meniurilor principale pentru a crea o experiență de navigare cât mai plăcută de pe toate tipurile de dispozitive (telefon, tabletă, calculator)
Consultanță în alegerea unui pachet de găzduire.
Te ajutăm să alegi un pachet de găzduire perfect dimensionat pentru magazinul tău.
Plata on-line cu cardul.
Îți oferim, în primul rând, suportul necesar pentru selectarea unui procesator de plăti prin intermediul căruia clienții să poată plăti cu cardul. Plata se poate face integral sau în rate* fără dobânda*. *Configurarea plății în rate fără dobânda este disponibilă doar pentru pachetele Siver și Business.
Instalarea și configurarea modulului firmei de curierat *disponibil pe platformă.
Include configurarea modulului firmei de curierat selectate în funcție de nevoile specifice ale afacerii.
(1) (2) (nelimitat)
Integrare funcții social media.
Integrăm cele mai populare platforme de social media că tu să poți comunica eficient cu clienții tăi.
(Facebook, Youtube) (Facebook, Youtube, Instagram) (Facebook, Youtube, Instagram, altele)
Comparare și adăugare produse în lista de favorite.
Funcția de favorite încurajează clienții să se reîntoarcă și, de cele mai multe ori, să achiziționeze produsele adăugate în lista de favorite.
Adăugare review (recenzie) produse.
O unealtă care ajută la constuirea unei relații de încredere cu potențialii clienți și cu cei existenți deopotrivă.
Configurare adrese de e-mail personalizate.
Adresele de e-mail personalizate sunt mai ușor de reținut și prezintă mai multă încredere.
(3) (3) (5)
Integrare GDPR și Politică Cookies.
Vizitatorii și clienții magazinului tău vor fi informați în legătură cu datele culese și stocate cât și despre politică *cookies. Un Cookie este un fișier de mici dimensiuni care este stocat pe orice terminal cu acces la internet (computer, telefon mobil, tabletă etc.) folosit pentru a accesa magazinul on-line și este instalat prin solicitare emisă de către un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome).
(3) (3) (5)
Finalizare comandă pe o singură pagină (one page checkout).
Una dintre cele mai eficiente metode de reducere a ratei de abandon a coșului de cumpărături și care, implicit, va avea ca rezultat final o creștere a vânzărilor.
Selectare persoană fizică sau persoană juridică la plasarea comenzilor.
Simplifică procesul de finalizare a comenzii prin afișarea câmpurilor obligatorii în funcție categoria aleasă.
Vouchere și coduri de reducere pentru clienți.
Acordarea de vouchere și de coduri de reducere este una dintre cele mai eficiente metode de a atrage noi clienți și de a promova noi categorii de produse.
Rapoarte și grafice în panoul de administrare privind vânzările pe perioade de timp.
Sunt elementele care, printre altele, te ajută să identifici oportunități și să planifici pașii următori necesari pentru creșterea vânzărilor și a profitabilității.
Atenționare pe produs cu sigla “procent reducere” și / sau "economisești %"
Ai posibilitatea să evidențiezi produsele sau categoriile de produs care au un preț redus prin adăugarea de etichete personalizate.
Funcție de live chat.
Un canal de comunicare foarte eficient, preferat de un număr din ce în ce mai mare de clienți și care asigura o rată de conversie mare.
Integrare Google Search Console.
Google Search Console este un serviciu gratuit oferit de cei de la google oricărui posesor de website, cu ajurorul căruia poți accesa informații privind indexarea siteului tău în prin ce cuvinte cheie ajung vizitatorii pe site-ul tău, ce dispozitive folosesc, din ce țări provin, și multe alte opțiuni.
Blog personalizat.
Blog-ul este o unealtă eficientă pentru SEO și care, printre altele, te ajută să dezvolți o relație cu potențialii clienți și cei existenți.
Configurarea cross-sell și up-sell.
Configurăm afișarea produselor similare sau din altă categorie de preț pe paginile de produs și în zona de checkout.
Secțiune "contul meu" cu istoric comenzi, lista dorințe (favorite) și recenzii.
Odată autentificați, clienții pot să vadă istoricul tuturor comenzilor cât și produsele sau serviciile adăugate în lista de favorite.
Creare sau import de produse în magazinul nou creat.
Îți adăugăm produsele și / sau serviciile cu toate elementele necesare, incluzând: nume, descriere, imagini optimizate, meta descriere și meta titlu etc
Introducere direct din panoul de administrare a meta titlului si a descrierii meta.
Aceasta este o funcționalitate cu ajutorul căreia poți, în orice moment, să editezi meta titlul și meta descrierea fiecărui produs din panoul de administrare al magazinului.
Training inițiere în Search Engine Optimization (SEO).
Îți oferim un training live de SEO în funcție de pachetul ales. Optimizarea pentru motoarele de căutare joacă un rol crucial pentru dezvoltarea pe o durata medie și lungă a proiectului.
Instruire pentru folosirea panoului de administrare al magazinului.
Ne asigurăm că toate funcțiile și funcționalitățile panoului de administrare sunt explicate și înțelese cu ajutorul unor traininguri live.
Suport gratuit* și garanție. Suportul este gratuit pentru o perioada definită de timp în funcție de pachetul ales.
Beneficiezi de suportul live al echipei noastre după lansarea magazinului tău on-line.
(1 an garanție și o lună de suport gratuit) (1 an garanție și 2 luni de suport gratuit) (1 an garanție și 3 luni de suport gratuit)
Pop-up abonare newsletter.
O unealtă eficientă de marketing cu ajutorul căreia poți să-ți creșți baza de date cu adrese de e-mail care pot fi mai târziu folosite pentru campanii de marketing și promovare.
Feed de date pentru comparatoare de prețuri (price.ro sau compari.ro).
Include crearea de feed-uri personalizate pentru comparatoarele de prețuri.
(1 feed) (2 feed-uri)
Configurarea plății cu cardul în rate.
Îți oferim suportul necesar pentru selectarea unui procesator de plăti și efectuăm configurările necesare în funcție de specificul activității.
Afișarea produselor vizualizate recent la următoarea vizită a clientului.
Această funcționalitate va oferi vizitatorilor și clienților posibilitatea de a vedea produsele recent vizionate facilitând astfel o navigare ușoară și crescând în același timp și șansele de achiziție.
Integrare a unui program de facturare prin modul.
Integram un program de facturare la alegere pentru a facilita o generare mai rapida a facturilor.
Integrarea unui serviciu de e-mail marketing (Ex. MailChimp).
Un serviciu de e-mail marketing reprezinta o componenta vitala care te ajuta, printre altele, sa ramai conectat conectat cu clientii si sa derulezi campanii personalizate de marketing si promovare
Crearea unui manual de identitate vizuala care sa contina elementele esentiale necesare pentru promovare atat offline cat si on-line.
Un manual de identitate vizuala stabileste regulile generala de identitate ale brandului si contine un logo, un moto, o paleta de culori si designul pentru alte materiale promotionale incluzand carti de vizita, mape, brosuri etc..
Integrarea a mai multor limbi.
Pe lângă avantajul extinderii bazei de clienți integrarea celei de a două limbi ajută și la creșterea încrederii vizitatorilor cât și la îmbunătățirea imaginii brandului.
(o limbă)
Integrarea a mai multor monede Ex. EUR, BGN, HUF, GBP.
La fel ca în cazul integrării celei de a două limbi străine, integrarea a mai multor monede ajută la extinderea bazei de clienți oferindu-le o experiență de shopping personalizată care are ca rezultat final o rată de conversie mai mare.
( o monedă)
Optimizarea SEO a imaginilor din magazin.
O componentă SEO care constă în redimensionarea, comprimarea și modificarea atributelor nume și a textului alternativ (Alt Tag) pentru imaginile din magazin.
(300 de produse)
Import de produse din magazinul deja existent.
Îți importăm produsele incluzând imagini, descrieri și prețuri din magazinul vechi sau din programul de gestiune.
(până la 1000 produse)
Formular de contact personalizat.
Include personalizarea formularului de contact prin adăugarea de câmpuri sau opțiuni suplimentare.
Suport în configurarea unei centrale telefonice VOIP.
Îți oferim suportul necesar pentru selectarea unei soluții VOIP și efectuăm configurările necesare în funcție de specificul activității.
Personalizarea notificărilor trimise de platformă.
Structura personalizată a notificărilor e-mail trimise către clienți.
Creare automată de AWB* pentru FAN Courier, Cargus și DPD.
Efectuăm configurările necesare pentru a facilita generarea rapidă a AWB-urilor.

START-UP

2450€

Discount 30%

1715€

Economisești
30% = 735€

PROFESSIONAL

4950€

Discount 30%

3465€

Economisești
30% = 1485€

BUSINESS

9950€

Discount 30%

6965€

Timpi de livrare
30 de zile 45 de zile 60 de zile
Design Responsive și structură personalizată.
Stabilim împreună direcția de design și aranjarea paginilor și a meniurilor principale pentru a crea o experiență de navigare cât mai plăcută de pe toate tipurile de dispozitive (telefon, tabletă, calculator)
Consultanță în alegerea unui pachet de găzduire.
Te ajutăm să alegi un pachet de găzduire perfect dimensionat pentru magazinul tău.
Plata on-line cu cardul.
Îți oferim, în primul rând, suportul necesar pentru selectarea unui procesator de plăti prin intermediul căruia clienții să poată plăti cu cardul. Plata se poate face integral sau în rate* fără dobânda*. *Configurarea plății în rate fără dobânda este disponibilă doar pentru pachetele Siver și Business.
Instalarea și configurarea modulului firmei de curierat *disponibil pe platformă.
Include configurarea modulului firmei de curierat selectate în funcție de nevoile specifice ale afacerii.
(1) (2) (nelimitat)
Integrare funcții social media.
Integrăm cele mai populare platforme de social media că tu să poți comunica eficient cu clienții tăi.
(Facebook, Youtube) (Facebook, Youtube, Instagram) (Facebook, Youtube, Instagram, altele)
Comparare și adăugare produse în lista de favorite.
Funcția de favorite încurajează clienții să se reîntoarcă și, de cele mai multe ori, să achiziționeze produsele adăugate în lista de favorite.
Adăugare review (recenzie) produse.
O unealtă care ajută la constuirea unei relații de încredere cu potențialii clienți și cu cei existenți deopotrivă.
Configurare adrese de e-mail personalizate.
Adresele de e-mail personalizate sunt mai ușor de reținut și prezintă mai multă încredere.
(3) (3) (5)
Integrare GDPR și Politică Cookies.
Vizitatorii și clienții magazinului tău vor fi informați în legătură cu datele culese și stocate cât și despre politică *cookies. Un Cookie este un fișier de mici dimensiuni care este stocat pe orice terminal cu acces la internet (computer, telefon mobil, tabletă etc.) folosit pentru a accesa magazinul on-line și este instalat prin solicitare emisă de către un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome).
(3) (3) (5)
Finalizare comandă pe o singură pagină (one page checkout).
Una dintre cele mai eficiente metode de reducere a ratei de abandon a coșului de cumpărături și care, implicit, va avea ca rezultat final o creștere a vânzărilor.
Selectare persoană fizică sau persoană juridică la plasarea comenzilor.
Simplifică procesul de finalizare a comenzii prin afișarea câmpurilor obligatorii în funcție categoria aleasă.
Vouchere și coduri de reducere pentru clienți.
Acordarea de vouchere și de coduri de reducere este una dintre cele mai eficiente metode de a atrage noi clienți și de a promova noi categorii de produse.
Rapoarte și grafice în panoul de administrare privind vânzările pe perioade de timp.
Sunt elementele care, printre altele, te ajută să identifici oportunități și să planifici pașii următori necesari pentru creșterea vânzărilor și a profitabilității.
Atenționare pe produs cu sigla “procent reducere” și / sau "economisești %"
Ai posibilitatea să evidențiezi produsele sau categoriile de produs care au un preț redus prin adăugarea de etichete personalizate.
Funcție de live chat.
Un canal de comunicare foarte eficient, preferat de un număr din ce în ce mai mare de clienți și care asigura o rată de conversie mare.
Integrare Google Search Console.
Google Search Console este un serviciu gratuit oferit de cei de la google oricărui posesor de website, cu ajurorul căruia poți accesa informații privind indexarea siteului tău în prin ce cuvinte cheie ajung vizitatorii pe site-ul tău, ce dispozitive folosesc, din ce țări provin, și multe alte opțiuni.
Blog personalizat.
Blog-ul este o unealtă eficientă pentru SEO și care, printre altele, te ajută să dezvolți o relație cu potențialii clienți și cei existenți.
Configurarea cross-sell și up-sell.
Configurăm afișarea produselor similare sau din altă categorie de preț pe paginile de produs și în zona de checkout.
Secțiune "contul meu" cu istoric comenzi, lista dorințe (favorite) și recenzii.
Odată autentificați, clienții pot să vadă istoricul tuturor comenzilor cât și produsele sau serviciile adăugate în lista de favorite.
Creare sau import de produse în magazinul nou creat.
Îți adăugăm produsele și / sau serviciile cu toate elementele necesare, incluzând: nume, descriere, imagini optimizate, meta descriere și meta titlu etc
Introducere direct din panoul de administrare a meta titlului si a descrierii meta.
Aceasta este o funcționalitate cu ajutorul căreia poți, în orice moment, să editezi meta titlul și meta descrierea fiecărui produs din panoul de administrare al magazinului.
Training inițiere în Search Engine Optimization (SEO).
Îți oferim un training live de SEO în funcție de pachetul ales. Optimizarea pentru motoarele de căutare joacă un rol crucial pentru dezvoltarea pe o durata medie și lungă a proiectului.
Instruire pentru folosirea panoului de administrare al magazinului.
Ne asigurăm că toate funcțiile și funcționalitățile panoului de administrare sunt explicate și înțelese cu ajutorul unor traininguri live.
Suport gratuit* și garanție. Suportul este gratuit pentru o perioada definită de timp în funcție de pachetul ales.
Beneficiezi de suportul live al echipei noastre după lansarea magazinului tău on-line.
(1 an garantie si o luna de suport gratuit) (1 an garantie si 2 luni de suport gratuit) (1 an garantie si 3 luni de suport gratuit)
Pop-up abonare newsletter..
O unealtă eficientă de marketing cu ajutorul căreia poți să-ți creșți baza de date cu adrese de e-mail care pot fi mai târziu folosite pentru campanii de marketing și promovare.
Feed de date pentru comparatoare de prețuri (price.ro sau compari.ro).
Include crearea de feed-uri personalizate pentru comparatoarele de prețuri.
(1 feed) (2 feed-uri)
Configurarea plății cu cardul în rate.
Îți oferim suportul necesar pentru selectarea unui procesator de plăti și efectuăm configurările necesare în funcție de specificul activității.
Afișarea produselor vizualizate recent la următoarea vizită a clientului.
Această funcționalitate va oferi vizitatorilor și clienților posibilitatea de a vedea produsele recent vizionate facilitând astfel o navigare ușoară și crescând în același timp și șansele de achiziție.
Integrare a unui program de facturare prin modul.
Integram un program de facturare la alegere pentru a facilita o generare mai rapida a facturilor.
Integrarea unui serviciu de e-mail marketing (Ex. MailChimp).
Un serviciu de e-mail marketing reprezinta o componenta vitala care te ajuta, printre altele, sa ramai conectat conectat cu clientii si sa derulezi campanii personalizate de marketing si promovare
Crearea unui manual de identitate vizuala care sa contina elementele esentiale necesare pentru promovare atat offline cat si on-line.
Un manual de identitate vizuala stabileste regulile generala de identitate ale brandului si contine un logo, un moto, o paleta de culori si designul pentru alte materiale promotionale incluzand carti de vizita, mape, brosuri etc..
Integrarea a mai multor limbi.
Pe lângă avantajul extinderii bazei de clienți integrarea celei de a două limbi ajută și la creșterea încrederii vizitatorilor cât și la îmbunătățirea imaginii brandului.
(o limba)
Integrarea a mai multor monede Ex. EUR, BGN, HUF, GBP.
La fel ca în cazul integrării celei de a două limbi străine, integrarea a mai multor monede ajută la extinderea bazei de clienți oferindu-le o experiență de shopping personalizată care are ca rezultat final o rată de conversie mai mare.
( o moneda)
Optimizarea SEO a imaginilor din magazin.
O componentă SEO care constă în redimensionarea, comprimarea și modificarea atributelor nume și a textului alternativ (Alt Tag) pentru imaginile din magazin.
(300 de produse)
Import de produse din magazinul deja existent.
Îți importăm produsele incluzând imagini, descrieri și prețuri din magazinul vechi sau din programul de gestiune.
(pana la 1000 produse)
Formular de contact personalizat.
Include personalizarea formularului de contact prin adăugarea de câmpuri sau opțiuni suplimentare.
Suport în configurarea unei centrale telefonice VOIP.
Îți oferim suportul necesar pentru selectarea unei soluții VOIP și efectuăm configurările necesare în funcție de specificul activității.
Personalizarea notificărilor trimise de platformă.
Structura personalizată a notificărilor e-mail trimise către clienți.
Creare automată de AWB* pentru FAN Courier, Cargus și DPD.
Efectuăm configurările necesare pentru a facilita generarea rapidă a AWB-urilor.
Vezi Mai Mult

Doresti mai mult? O oferta adaptata exact nevoilor si cerintelor tale?

Cere Oferta Personalizata!

Inca nu te-ai hotarat ? Iti oferim 30 de minute de consultanta gratuita. Programeaza-te mai jos.

Încărcare...

…sau contacteaza-ne folosind formularul de contact.

Pagina Contact

O parte dintre proiectele noastre